Ombudsman: Kiwa handelt meldingen kapotte chauffeurspassen niet goed af
De Nationale ombudsman heeft meerdere klachten binnengekregen van taxichauffeurs over de manier waarop Kiwa is omgegaan met hun meldingen over kapotte chauffeurspassen. Kort na ontvangst en buiten hun schuld zouden deze kapot zijn gegaan, maar toch moesten zij voor een nieuw exemplaar betalen.
Verder lezen?
U hebt het maximumaantal gratis artikelen bereikt voor deze maand. U kunt een abonnement nemen om verder te lezen.
De mijne al 3 x vervangen in 5 jaar, stelletje oplichters
Lijkt me een mooi gevalletje voor Follow the money.
@ Johan.
Bedoel je soms mevr. Schultz van Haegen en haar man die er met 3 miljoen Kiwa smeergeld vandoor zijn?
Ja, het spreekwoord zegt: “Wie het dichtst bij het vuur zit, warmt zich het meest”
Weet je meteen waarom de pas hier zo duur is. Dat geld moet toch liks of rechts om boven tafel komen.
Mijn vrij nieuwe pas ging ook stuk, gewoon onder het rijden terwijl er ritten op stonden.
Nieuwe pas aangeschaft a €117.00 en de kapotte pas op hun verzoek opgestuurd om te laten controleren (paar dagen later kwam er een courier aan de deur om de pas op te halen terwijl hij allang opgestuurd was)
Nooit meer iets van gehoord.
Bedrijf is trouwens van de echtgenoot van (ex) minister Kajsa Ollongren
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties,iets met belangen verstrengeling.
Wat wel vreemd blijft is dat ze niet eens het fatsoen hebben om een antwoordnummer te nemen. Ik neem aan dat dat toch echt te duur is voor deze semi-semi-semi overheidsinstelling
Oplichters zijn het. Boeven van de bovenste plank.
Waarom is een paspoort en/of Rijbewijs goedkoper?
Ah ja. Winstoogmerk want Kiwa is privaat. Dus oplichtersbende
Het zijn en blijven oplichters.
Een Taxipas kost in Duitsland 50 euro en Belgie 20 euro.
Hoe leg je het geloofwaardig uit waarom de pas bij Kiwa 117 euro moet kosten.
“Ze waren dan ook niet fout geproduceerd”, concludeert Kiwa?
Alles wat geproduceerd wordt gaat wel eens stuk, door b.v. slechte productie, wat zich later openbaart.
Hoe kan een pas gebruiker aantonen dat de pas niet goed geproduceerd is?
Mag een onafhankelijk bedrijf dit a.u.b. vast stellen en niet de kiwa.
Mijn pas ging na 5 dagen kapot. Eigen schuld volgens kiwa.
Dat ding is niet eens uit mijn BCT geweest (half erin laten) of gevallen of wat dan ook. Vieze oplichters daar.