‘Ongeïnteresseerde passagiers kunnen burn-outs bij taxichauffeurs triggeren’
Ook taxichauffeurs kunnen slachtoffer worden van een burn-out. Hoe kunnen dergelijke burn-outs tijdig herkend en voorkomen worden? Koen Luyckx, mede-eigenaar van het Belgische Balansis (Gezondheidsconsulent), geeft enkele tips.
Verder lezen?
U hebt het maximumaantal gratis artikelen bereikt voor deze maand. U kunt een abonnement nemen om verder te lezen.
@Ret v.w.b. werkgevers grotendeels met je eens. De dikke middelvinger zie ik echter niet. Er wordt onderhandeld maar FNV is fout bezig: onredelijke eisen en het ultieme bod van de werkgevers wordt niet eerlijk voorgelegd aan de achterban.
Slechts een klein clubje is er op uit om de zaak op de spits te drijven. Men probeert op die manier over de rug van de branche leden te werven.
De dikke middelvinger komt dus vanuit de FNV
Klopt helemaal vooral dat gedeelte werkgever.ik heb meerdere werkgevers in de taxibranche meegemaakt en motivatie personeel haha dat kennen ze niet. Slavendrijvers en een grote bek kan je krijgen. Je uren stelen dat doen ze! Ipv motiveren. En nu momenteel krijg je een dikke middelvinger met de cao onderhandelingen. Taxibranche is ziek helaas, mooi werk om te doen maar onder zeer slechte omstandigheden.