Sociaal Fonds Mobiliteit start campagne om chauffeurs te werven
Om het probleem van onvoldoende personeel in de taxibranche aan te pakken, heeft Sociaal Fonds Mobiliteit (SFM) een online marketingcampagne in het leven geroepen. Dat doen ze onder de leus: ‘Sleur? Word chauffeur!’. Deze campagne heeft als doel om zoveel mogelijk geschikte kandidaten te wijzen op de vacatures die te vinden zijn op de vacaturewebsite “Werken in de taxibranche”.
Verder lezen?
U hebt het maximumaantal gratis artikelen bereikt voor deze maand. U kunt een abonnement nemen om verder te lezen.
Iemand de onderhandelingen een beetje mee gekregen over de CAO daar word je als chauffeur nou niet echt vrolijk van . Werkgevers willen geen cent loonsverhoging geven . Heel bizar diep triest met een inflatie van meer dan 10% . Er gaat nog een tijd komen dat chauffeurs moeten betalen om te mogen werken als taxichauffeur . En deze campagne gaat echt niet werken er is geen droog snee brood te verdienen als taxi chauffeur.