Zorgvervoer Rotterdam: nadruk op klanttevredenheid of toch prestatie-eisen?

Standplaats Rotterdam CS. Foto: Jan Kok
Standplaats Rotterdam CS. Foto: Jan Kok (onbeperkt gebruik)

Het zorgvervoer in de gemeente Rotterdam is in 2016 op een minder gebruikelijke manier aanbesteed: samen met inschrijvers werd er gezocht naar de juiste invulling van het vervoer. Klanttevredenheid kwam daardoor centraal te staan en harde prestatie-eisen als stiptheid verdwenen naar de achtergrond.  De vraag heerst echter bij de gemeente of hiermee voldoende mogelijkheden zijn om ‘stevig te sturen’ als er dingen misgaan in het vervoer. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

1 reactie op “Zorgvervoer Rotterdam: nadruk op klanttevredenheid of toch prestatie-eisen?”

Paul Jacobs|12.05.21|11:57

Interessant! Alleen worden hier contractvorm, aanbestedingsvorm en contractmanagement door elkaar gehaald…