Interview

Agressie-specialist Anke: ‘Als een klant te ver gaat, ga er dan niet op in’

Anke van de Woestijne.
Anke van de Woestijne, Business Manager bij Crime Control. Foto: Anke van de Woestijne

Taxichauffeurs worden weleens geconfronteerd met agressie. Welke soort agressies bestaan er allemaal en hoe spelen taxichauffeurs daar nu het best op in? We praten daarover met Anke Van de Woestijne, Business Manager bij Crime Control, een trainings- en consultancybureau uit het Belgische Bertem. Dat bedrijf focust zich op de preventie van criminaliteit en ongewenst gedrag.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Matthias Vanheerentals

1 reactie op “Agressie-specialist Anke: ‘Als een klant te ver gaat, ga er dan niet op in’”

Peter Walgreen|16.11.22|12:30

Weer theoretisch gepraat,(verdienmodel?) de praktijk is natuurlijk wel beduidend anders.