TCA springt in op behoeften van de klant met WhatsApp-service

Taxicentrale Amsterdam (TCA)
Een taxi van Taxicentrale Amsterdam. Foto: TCA

Taxicentrale Amsterdam (TCA) maakt het boeken van een taxirit nog gemakkelijker met een WhatsApp-service. Door een bericht te sturen naar het nummer van de centrale, kunnen klanten direct of op een afgesproken tijdstip een taxi voor laten rijden. Zo wil de taxicentrale inspelen op de behoefte van de klant.

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

4 reacties op “TCA springt in op behoeften van de klant met WhatsApp-service”

Jorg|19.02.22|14:34

@ Volendam waar komt nu die BCT opeens weer vandaan? kun je echt nergens anders aan denken? Duco zit een paar artikelen hoger.

Taxi Volendam|19.02.22|12:24

Niemand heeft de slag verloren, dat is onzin.
Het is goed mogelijk een vergelijkbare Uber App in te kopen of tegen betaling gebruiken, al was het maar om er ervaring mee op te doen als je die niet hebt opgedaan.
De ruimte in je taxi is te beperkt voor nog een scherm er bij, omdat een ander systeem niet met je bct lukt; te duur, te klein scherm, niet on line, certificering kosten, noem maar op. Bct lijkt bovendien einde verhaal te zijn.

Jorg|17.02.22|00:10

Zolang jij geen aandeelhouder bent heb je bij Uber of Bolt ook niets te juichen, Ubertje.

Khalid Khan Akram|16.02.22|12:37

Tca heeft de slag verloren
Uber en Bolt zijn heer en meester
Valse hoop tca