64 METROSTATIONS

RET gunt reclameconcessie metronetwerk Rotterdam aan CS Digital Media

Reclame
Reclameborden op metrostation Wilhelminaplein in Rotterdam. Beeld ter illustratie. Foto: Kiev.Victor / Shutterstock

CS Digital Media (CSDM) heeft de reclameconcessie van het digitale metronetwerk in Rotterdam binnengesleept. Vervoerder RET verschaft de gunning per ingang van 1 augustus aan CSDM voor een periode van zes jaar. Het reclamenetwerk omvat 285 digitale reclameschermen verspreid over 64 stations in Rotterdam en omgeving.

CSDM behoudt zijn huidige positie in digitale schermen in het Rotterdamse ov en breidt deze met de reclameconcessie voor de metrostations verder uit.

Mark Veenman, COO van CSDM: “Met deze gunning groeien wij verder in de positie als digitale specialist voor de metronetwerken van Nederland. Door de uitbreiding in Rotterdam, in combinatie met het netwerk in Amsterdam, realiseren wij 48 procent van alle digitale contacten in de regio Rijnmond en Groot Amsterdam in de 13+ doelgroep.”

Jean Paul Duurland, Manager Marketing Verkoop en Services RET: “Wij zijn enorm verheugd met onze digital partner CS Digital Media, waar we samen verder kunnen bouwen aan de digitale transitie en media bereik.”

Auteur: Kenneth Steffers

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor Mobiliteit.nl