Wmo-vervoer

Flevoland besteedt callcenter FlexRRReis aan

RRReis
Foto ter illustratie. Ronald Wilfred Jansen / Shuttestock

De provincie Flevoland besteedt het callcenter van FlexRRReis aan, het systeem voor het Wmo-vervoer van de deelnemende gemeenten (Lelystad, Zeewolde, Dronten en Noordoostpolder) en het ov-flexvervoer van de provincie Flevoland. Het callcenter is onder meer verantwoordelijk voor het aannemen van ritten, het aanbieden en onderhouden van de boekingsmodule en de communicatie. 

Het callcenter is volgens de provincie het aanspreekpunt van het vervoerssysteem, zo staat te lezen in het Programma van Eisen. “Het systeem bestaat uit een database met reizigersgegevens en een web-based applicatie om gegevens te beheren. De gemeenten zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse invoer van gegevens voor nieuwe reizigers en het eventueel muteren van gegevens van bestaande reizigers.”

Kwaliteit

Tijdens de aanbestedingsprocedure wordt voor 80 procent gekeken naar kwaliteit. Onder meer de waarborging van het IT-systeem, communicatie en implementatie spelen hierbij een belangrijke rol. De prijs speelt slechts voor 20 procent mee.

De opdracht treedt per 1 juli 2025 in werking en heeft een initiële looptijd van zes jaar en kan met twee jaar worden verlengd. Geïnteresseerde bedrijven hebben nog 66 dagen te tijd om zich op deze opdracht in te schrijven.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is redacteur van Mobiliteit.nl en TaxiPro.